Recomanat per: Mayte

Los diez secretos de la abundante felicidad
Adam Jackson
Editorial Sirio

En esta vida hay 10 secretos para la abundante felicidad:
  1. EL PODER DE LA ACTITUD.
  2. EL PODER DEL CUERPO.
  3. EL PODER DE VIVIR EL MOMENTO PRESENTE.
  4. EL PODER DE NUESTRA PROPIA IMAGEN.
  5. EL PODER DE LAS METAS.6-EL PODER DEL HUMOR.
  6. EL PODER DEL PERDÓN.
  7. EL PODER DEL DAR.
  8. EL PODER DE LAS RELACIONES.
  9. EL PODER DE LA FE.
  10. La base de mi felicidad comienza con mi actitud ante la vida. Soy todo lo feliz que yo desee ser.Si espero lo mejor, on mucha freqüencia lo obtendré.La felicidad es una eleccón que puedo hacer en cualquier momento y lugar.Siempre consiste en buscar el lado positivo de las cosas, auque sea mínimo siempre hay algo positivo.Mis pensamientos son los que me hacen sentirme feliz o desgraciado, no mis circunstancias.**cONtRolo Mis PeNsaMIeNTos, PoR LO tAnTo ConTRolo MI fEliCiDaD **

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Recomano, tot i que ja ho va fer l'Anna Tubau en el seu moment, "Desde mi cielo".
És molt i molt bò.

També em va encantar llegir l'any passat "Fortalesa digtal", del Dan Brown.s prometo que no té res a veue amb el Codi; és un llibre amb una història d'amor com a rerefons però amb una intriga brutal.
e debò, aquest estiu, qui pugui i vegi aquest comentari, que se'l llegeixi.
El vam comprar l'estiu passat a Cadaqués...
També em va semblar espectacular i molta gent de la classe està d'acord amb mi "Camps de maduixes", que compara la vida d'unnom en estat de coma, amb una partida d'escacs.
Si me'n venen més,els diré.
Un petonet i fins setembre,q jo dia 18 de juliol estic treballant!

Un beso, Guida!